Aktuellt

Yogalove och danska tights

I Stockholm händer allt. Jag blir inbjuden till  pressfrukostar, roliga träningspass och mingelkvällar men kan av förklarliga skäl aldrig gå. Jag tänker att det borde hända lika mycket spännande i Köpenhamn som ligger bara 45 minuter bort. Men därifrån får jag inte en enda inbjudan. Det må finnas en bro över sundet men i bloggsammanhang är det vattentäta skott mellan länderna. Jag vet inte ens om jag har en dansk läsare…

Fil 2016-06-29 15 21 58

Men. Plötsligt händer det. Jag har för första gången blivit kontaktad av ett danskt företag, Yogalove, och fått testa ett par av deras yogabrallor. Brallor som förövrigt var otroligt sköna och lite wild and crazy i sitt utseende. Me like. Och efter premiären i kväll vägrar jag ta av dem. Så himla fina! Nu håller jag tummarna för att danskarna är på väg att vakna. Så att jag också får gå på mingelfrukost med coola smoothies och förhandstitt på snygga träningskläder.

Fast jag skulle ändå inte förstå vad de sa, så det kanske är onödigt…

Fil 2016-06-29 15 21 26

Och av ren nyfikenhet… har jag någon dansk läsare här inne idag?

15 Comments

  • Reply
    Mari
    29 juni, 2016 at 16:11

    Ursnygga tights :)

    • Reply
      Anna
      29 juni, 2016 at 21:39

      Eller hur! Jag är kär!

  • Reply
    Viveca
    29 juni, 2016 at 20:49

    Kvartsdansk….räknas det? ?

    • Reply
      Anna
      29 juni, 2016 at 21:39

      En kvarts dansk är bättre än ingen dansk :)

  • Reply
    Marie
    29 juni, 2016 at 22:44

    Snygga tights! Jag är gift med en dansk man. Kan följa med och översätta!?

    • Reply
      Anna
      30 juni, 2016 at 10:24

      Haha, det hade jag behövt! Å andra sidan behöver jag inte förstå danska för att förstå att de här tightsen var grymt snygga :)

  • Reply
    Ingmarie
    29 juni, 2016 at 23:41

    Åh vad fina!!!

  • Reply
    Mia
    30 juni, 2016 at 08:40

    Om jag varit en yogi hade jag inte tvekat. Ursnygga! Passar de bra till andra aktiviteter också?

    • Reply
      Anna
      30 juni, 2016 at 10:25

      Provade dem i cross cagen idag. Fungerade precis lika bra. Funkar även som skrota-hemma byxor. Helt ärligt har jag lite svårt att ta av dem just nu, jag bor gärna i dem lite till!

  • Reply
    Träningsblogga - Ida
    30 juni, 2016 at 12:18

    Men åh så snygga!
    Hatar att alla tajts är så himla snygga, får cravings direkt!

    • Reply
      Anna
      30 juni, 2016 at 12:53

      Eller hur!? Jättejobbigt ilandsproblem! Å andra sidan blir man lycklig när man väl fått dom i sin ägo :) Tänk om det bara fanns fula tights, vilken olycka! :)

  • Reply
    Lene
    30 juni, 2016 at 20:10

    Kule tights! Jeg henger her, og er norsk. Så du har jo lesere fra mange kulturer ;)

    • Reply
      Anna
      1 juli, 2016 at 18:08

      Kul med många nationaliteter! Och kul med Norge, hade ju en härlig weekend där för någon månad sen! Många höjdmeter blev det…

  • Reply
    Förvånad
    6 juli, 2016 at 10:03

    Inte dansk , men finsk, om det är någon tröst ?

    • Reply
      Anna
      6 juli, 2016 at 10:45

      Alla nationaliteter är roliga! Vet att jag har många fler från Finland än från Danmark. Danskarna kanske helt enkelt inte förstår vad jag skriver :)

Leave a Reply

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.