Aktuellt

Till påskägget!

12 dagar går jättefort i ett vanligt ekorrhjul. När det handlar om löpvila snackar vi en evighet! Jag har varit hos naprapaten…

Överansträngd. Nålad, stötvågad och mörbultad. Och med ett 12 dagars löpförbud lagom till påsk! Då är man värd extra fina påskägg va?

salomon3Blommigt från Salomon. Lite kul på något vis!

2xuFavorit midrise-brallan från 2XU. Nytt coolt mönster! Men vågar man svettas i grått?

 Say no more! Chocolatte it is. Nästan i samma prisklass som tightsen… Väl värt! Det är ju bara påsk en gång om året…

13 Comments

  • Reply
    anneliten
    18 mars, 2016 at 17:47

    Klart du är värd ett påskägg! Stackars! Är det hälsenan?

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:39

      Njäe det är en obestämd känsla på en obestämd och omkringflyttande plats. Snarare runt hälsenan än i/på den. Som att någon håller ett fast grepp där nere. Överansträngning hette det och kunde visst vara både fotmuskler och vad. Hoppas choklad hjälper…

  • Reply
    traningsgladje
    18 mars, 2016 at 19:36

    mönstret på 2XU-tightsen är märkbart lik printet på Röhnisch black clover! jag anar en trend.

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:41

      Ja det har du rätt i ! Grymt fint det också. Sa du att jag fick shoppa det med alltså? :)

  • Reply
    bureborn
    18 mars, 2016 at 20:26

    Många fina påskägg är du absolut värd efter det beskedet hos naprapaten. Ett för varje dags påtvingad löpvila, röstar jag för.

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:41

      Du har fattat allt! Är det ok att jag skyller på dig när jag kommer hem med den tolfte kassen och maken börjar knorra? :)

  • Reply
    Rund är också en form!
    19 mars, 2016 at 13:47

    Herrejösses, klart du är värd både tights och lyxchoklad! Inget dåligt samvete, ok.
    Ta hand om dig och tänk på alla rundor du förhoppningsvis kan springa längre fram i vår.

    Kram M

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:43

      Dåligt samvete och shopping/choklad hör inte ihop! Jag är liksom värd det. Du också. Med tanke på din höft får du shoppa hur mycket som helst!

  • Reply
    Mari
    19 mars, 2016 at 20:31

    Klart du ska ha ett sådant fint påskägg :)

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:44

      Tack! Jag håller med :)

  • Reply
    Annika
    19 mars, 2016 at 23:38

    Ja usch jag kan inte heller springa!!! Har skadat höften under ett pass. Har du tips på bra fysioterapeut/ naprapat i Lomma/Lund?

    • Reply
      Anna
      21 mars, 2016 at 11:46

      Rekommenderar sjukgymnast Jonas Alemo på IMC i Malmö. Naprapat Christofer Gyllenswärd på naprapatlandslaget Västra Hamnen i Malmö och Björn på Trekotor i Malmö.
      Har inte testat någon i lund/lomma tyvärr.

      • Reply
        Annika
        22 mars, 2016 at 21:50

        Tusen tack!

Leave a Reply

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.