Aktuellt

Reklam?

Jag får många erbjudanden om att göra reklam på min blogg, men försöker hålla den ganska ren. Ibland gör jag reklam helt gratis för saker jag tycker väldigt mycket om. Ibland väljer jag att blogga om något för jag tror ni kan ha intresse av det. Jag tycker exempelvis träningsklädesreklam är halva nöjet med en träningstidning…


Favoritskor gör jag gärna reklam för utan betalning!

Jag har tackat ja till att recensera saker som jag tror kan intressera er. Exempelvis har jag ett par hörlurar, speciellt lämpade för löpning, coming up. Jag kan testa träningskläder och olika energibars för att jag tycker det är relevant för bloggen. Att skriva om Casino-spel är en av de saker jag tackar nej till miljoner gånger om året.

Hur som haver. Vissa förslag till samarbeten är mer humoristiska än andra och den här veckan verkar vara veckan för udda samarbeten.

Först ville någon att jag skulle göra reklam för e-cigaretter. Say what? Mycket kan ni hitta på bloggen men några e-cigaretter lär ni inte hitta.

Idag fick jag frågan om jag ville göra reklam för “rörjour 24/7, problem med avloppet, VVS eller liknande”…

Tack. Men nej tack.

5 Kommentarer

  • Svara
    Christoffer Olkvist
    18 september, 2015 kl 08:52

    Rörjouren tycker jag låter helt logistk.
    jag menar vem har inte råkat ut för löparmage… ;-P

    • Svara
      Anna
      18 september, 2015 kl 12:32

      Haha, du har en poäng där :)

  • Svara
    Mia
    18 september, 2015 kl 08:55

    Rörjouren hörde av sig till mig också. ”Kan du skriva om avlopp och VVS?” :D Detta är ingen toalettblogg!

    • Svara
      Anna
      18 september, 2015 kl 12:33

      Toalettblogg låter annars som en spännande nisch i bloggvärlden. Kanske skulle byta inriktning :)

  • Svara
    Sarah Jaxell
    18 september, 2015 kl 21:30

    Rörjouren.. de lär inte ha en chans! Gör din egen reklam istället – för linfrön eller katrinplommon eller liknande. ”När du har problem med ”avloppen”.”

Lämna ett svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.