Den bästa marknadsföringen

Igår var jag på fest med Viveca. Med tanke på utfallet borde jag kunna sätta upp kostnaden på marknadsföringskontot.  Med Viveca som levande reklampelare fick jag ungefär hur många förfrågningar som helst om allt från kostanalyser till kostcirklar.

Kvällens roligaste fråga var ändå om jag var en “lokal kändis”…

– Ehh?
– Ja alla pratar ju om din blogg…

Haha, lokal kändis i världsmetropolen Kävlinge – det låter det!

IMG_0275   Min personliga reklampelare

Inga kommentarer

  • Svara
    Anna
    16 augusti, 2009 kl 14:45

    Klart du är kändis, även om det är i Kävlinge! Dessutom förstår jag att folk efterfrågar din hjälp för du är en jäkel på kost och träning. Även om jag för tillfället inte käkar som jag ska så vet jag vad jag ska äta för att må bra och jag vet att det funkar. Tack vare dig.

  • Svara
    Anna
    16 augusti, 2009 kl 14:46

    Märkligt skrivet att jag inte käkar som jag ska men jag vet hur jag ska käka för att vara 100%. Om man bara inte var så dum:)

  • Svara
    Anna (Orka mera)
    17 augusti, 2009 kl 09:26

    Anna – Å tack! Att veta och göra är inte alltid samma och ibland känns det gott att inte följa regelboken :)

  • Kommentera